دستگاه بسته بندی خرما و نحوه عملکرد آن
نوشته شده توسط : b.gholami

بسته بندی خرما یکی از مشکلات بزرگ فروش آن یعنی ارسال عمده را حل کرد. یکی از اصولی که سود کسب و کار بسته بندی خرما را تضمین می کند، بسته بندی شیک و استاندارد است. نکته مهم این است دستگاه بسته بندی خرما کلیک کنید.

که راه اندازی کارخانه بسته بندی خرما نیاز به سرمایه زیادی ندارد. سود ماهانه دریافتی از این کار هزینه اولیه را جبران می کند.

 بسته بندی جعبه خرما

دستگاه بسته بندی جعبه خرما می تواند خرمای شل را از 5 تا 20 کیلوگرم بسته بندی کند. این دستگاه در دو مدل تک توزین و دو توزین قابل طراحی و ساخت بوده و در فصول دیگر می توان از آن برای بسته بندی انواع مواد گرانولی با وزن حداقل یک کیلوگرم استفاده کرد.

بسته بندی مقوایی خرما

دستگاه های بسته بندی خرما قابلیت بسته بندی فرآورده های خرما از وزن 5 تا 20 کیلوگرم را با استفاده از دستگاه های تک توزین و دو توزین دار دارند. این دستگاه همانند دستگاه بسته بندی جعبه خرما قابلیت بسته بندی مواد غذایی دانه بندی خشک را در فصول دیگر نیز دارد.

بسته بندی تک دانه با خرما

یکی دیگر از روش های نوین و ابتکاری بسته بندی خرما که سفارش هتل ها و هیئات مذهبی به ویژه در آستانه ماه مبارک رمضان و مناسبت های مذهبی می باشد، دستگاه بسته بندی خرما می باشد. این نوع بسته بندی بسیار محبوب است. در این دستگاه خرما به صورت پیلوپک بسته بندی می شود یعنی دو طرف درز بسته بندی می شود که شبیه شکلات است.

بسته بندی فویل برای خرما

برای این نوع بسته بندی خرما از ظروف یکبار مصرف استفاده می شود. به این ترتیب خرماها داخل ظرف قرار می گیرند و سپس درب آن توسط دستگاه فویل بند بسته می شود. یکی از مزیت های اصلی این دستگاه انعطاف پذیری آن نسبت به فرمت های کانتینری مختلف است.

تاریخ بسته بندی

بسته بندی خرما در جعبه از دیگر بسته بندی هایی است که در بازارهای صادراتی بسیار جذاب است. برای بسته بندی خرما به این صورت معمولا از ظروف استوانه ای، پلاستیکی، فلزی یا... استفاده می شود. ابتدا ظروف را زیر نازل تسمه نقاله قرار داده و با توجه به مقدار در نظر گرفته شده خرما را داخل ظروف ریخته و بسته بندی می کنند.

 





:: بازدید از این مطلب : 251
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 تير 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: